Obsługa Klienta
faq
Zakupy
Jak kupować w sklepie internetowym M I S B H V?
- Wybierz dział kobieta/mężczyzna oraz kategorię produktu lub wpisz nazwę interesującego Cię produktu w menu bocznym.
- Wyświetl interesujący Cię produkt.
- Dodaj artykuł do koszyka. Następnie wybierz czy chcesz kontynuować zakupy czy zrealizować zamówienie.
- Złóż zamówienie.
- Wybierz sposób dostawy oraz formę płatności.
- Jeśli wszystkie informacje w podsumowaniu Twojego zamówienia są zgodne potwierdź złożenie zamówienia.
- Otrzymasz e-mail potwierdzający Twoje zamówienie.
Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?
Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia - możesz je anulować kontaktując się z nami przez [email protected].
W przypadku braku płatności zamówienie zostanie anulowane automatycznie.
Co zrobić jeśli po 24 godzinach nadal nie widzę potwierdzenia mojego zamówienia?
W przypadku braku otrzymania potwierdzenia zamówienia w przeciągu 24 godzin do momentu złożenia zamówienia, prosimy o kontakt z [email protected].
Prosimy również upewnić się, że zamówienie zostało opłacone. Sugerujemy także sprawdzić folder ze spamem.
W przypadku braku płatności zamówienie zostanie anulowane automatycznie.
Gdzie stacjonarnie kupić M I S B H V?
Adresy sklepów, z którymi współpracujemy znajdziesz tutaj.
Płatność
Jakie są dostępne metody płatności?
M I S B H V akceptuje następujące metody płatności:
- Karty: Visa, Visa Electron, Mastercard
- Paypal
- PayU
- Blik
- Apple Pay
- Google Pay
Dlaczego nie mogę dokonać płatności kartą?
Twoja płatność mogła zostać odrzucona z następujących przyczyn:
- Przekroczona data ważności karty
- Przekroczony limit transakcji
- Niepoprawnie wprowadzone dane
Czy moja płatność jest bezpieczna?
Dane na stronie M I S B H V przesyłane są bezpiecznym, szyfrowanym połączeniem SSL. Dodatkowo przy płatnościach kartą kredytową lub debetową należy podać kod CVV (Card Verification Value), stosowany jako zabezpieczenie w elektronicznych transakcjach handlowych.
Dostawa
W jakim czasie doręczycie moje zamówienie?
Czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze od momentu odnotowania wpłaty.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 15 PLN.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest po zalogowaniu na Twoje konto oraz za pośrednictwem funkcji Follow Order w sekcji Customer Care na naszej stronie. Otrzymasz również maila z numerem śledzenia InPost kiedy przesyłka zostanie zlecona do realizacji.
Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?
Processing – zamówienie oczekuje na akceptację.
Complete – otrzymaliśmy płatność a Twoja przesyłka jest już w drodze :)
Co zrobić jeśli moje zamówienie do mnie nie dotarło?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało dostarczone:
- Sprawdź status zamówienia logując się na swoje konto lub za pomocą funkcji Follow Your Order
- Sprawdź czy adres dostawy został wprowadzony poprawnie
- W przypadku kiedy przegapiłeś dostawę, skontaktuj się z UPS Polska
- W przypadku zaginięcia przesyłki, skontaktuj się z nami przez [email protected] podając w tytule lub treści wiadomości numer zamówienia - zrobimy wszystko aby pomóc Ci je odnaleźć
Zwroty
W jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?
- Upewnij się, że zwracany towar nie nosi żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń a takżę zawiera oryginalne metki oraz opakowanie
- Wypełnij formularz zwrotu i umieść go w paczce. W przypadku braku formularza procedura zwrotu może znacznie się wydłużyć.
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych po upływie wyznaczonego terminu oraz artykułów, których stan wskazuje na zużycie lub zniszczenie.
Gwarantujemy zwrot całej kwoty dokładnie tę samą metodą, która została wybrana do złożenia zamówienia. W przypadku zwrotu towaru koszt wysyłki leży po stronie klienta.
Adres do wysyłki zwrotów:
M I S B H V
Gromadzka 46A / II piętro
30-719 Kraków
Kiedy otrzymam zwrot należności?
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty ich otrzymania.
Czy mogę dokonać wymiany?
M I S B H V nie oferuje opcji wymiany towaru.
Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
W M I S B H V staramy się, aby każdy nasz produkt trafił do Ciebie w stanie idealnym. Jeśli jednak otrzymasz produkt wadliwy lub inny od zamówionego skontaktuj się mailowo z naszym Działem Obsługi Klienta przez [email protected]. Zrobimy wszystko aby Ci pomóc.
Pre-orders
Co oznacza status „Pre-order” i jak działa?
Jeśli przy produkcie znajdziesz hasło „Pre-order” oznacza to, że istnieje możliwość zakupu rzeczy przed terminem jego pojawienia się na stronie. W przypadku zakupów w trybie "Pre-Order" podajemy termin realizacji zamówienia.
Newsletter
Jakie są korzyści z otrzymywania newslettera?
- Priorytetowo przed innymi klientami dowiadujesz się o nowych produktach w sprzedaży oraz projektach specjalnych
- Jesteś na bieżąco z wyprzedażami oraz specjalnymi ofertami zarezerwowanymi tylko dla zarejestrowanych klientów
Jak mogę zapisać się do newslettera?
Do newslettera możesz zapisać się przez fomularz w stopce strony wpisując adres mailowy oraz wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Drugim sposobem jest utworzenie konta w sklepie M I S B H V.
W jaki sposób mogę zrezygnować z newslettera?
Deaktywacji możesz dokonać klikając w link "unsubscribe", znajdujący się w dolnym rogu newslettera.
Moje Konto
Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?
W sklepie internetowym M I S B H V możesz robić zakupy bez konieczności zakładania konta.
Nie mogę zalogować się na moje konto - co zrobić?
Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link Zapomniałem hasła i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Mailowo otrzymasz link do jego zmiany.
Jak mogę usunąć moje konto?
Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami przez [email protected].
returns
Możesz odstąpić od umowy sprzedaży do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Od momentu odstąpienia od umowy produkty należy do nas odesłać w terminie do 14 dni. W celu zwrócenia towaru do nas, prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:
1. Wypełnij formularz dostępny do pobrania TUTAJ - pozwoli nam to szybko przetworzyć Twój zwrot i oddać należność.
2. Włóż do paczki oryginalnie zapakowany towar z metkami wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
3. Nadaj paczkę na adres (pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania zwrotu):
MISBHV SP. Z O.O.
UL. GROMADZKA 46 2 piętro
30-719 KRAKÓW.
Twoje środki zostaną zwrócone tą samą metodą, jaka została wybrana do opłacenia zamówienia.
Koszt wysyłki towaru na zwrot leży po stronie klienta.
MISBHV nie oferuje opcji wymiany towaru. W przypadku niepasującego rozmiaru, towar należy do nas zwrócić oraz złożyć nowe zamówienie na inny rozmiar.
shipping
M I S B H V dostarcza na całym świecie za pośrednictwem firm DHL oraz InPost. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 15 PLN. Czas dostawy wynosi około 1-2 dni robocze. W momencie wysyłki zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia. Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku.
Kraj | Usługa | Czas dostawy | Koszt | Próg darmowej dostawy |
Polska | Standard | 1-2 dni robocze | 15 PLN | 700 PLN |
payment
M I S B H V akceptuje następujące metody płatności:
Karty kredytowe/debetowe: Visa, Visa Electron, Mastercard
PayU
BLIK
Apple Pay
Google Pay
Paypal
Twoja płatność kartą mogła zostać odrzucona z następujących przyczyn:
Przekroczona data ważności karty
Przekroczony limit transakcji
Niepoprawnie wprowadzone dane
Dane na stronie M I S B H V przesyłane są bezpiecznym, szyfrowanym połączeniem SSL. Dodatkowo przy płatnościach kartą kredytową lub debetową należy podać kod CVV (Card Verification Value), stosowany jako zabezpieczenie w elektronicznych transakcjach handlowych.
size guide