FAQ

Zakupy

Jak kupować w sklepie internetowym M I S B H V.pl?

  • Wybierz dział kobieta/mężczyzna oraz kategorię produktu lub wpisz nazwę interesującego Cię produktu w menu bocznym.
  • Wyświetl interesujący Cię produkt.
  • Dodaj artykuł do koszyka. Następnie wybierz czy chcesz kontynuować zakupy czy zrealizować zamówienie.
  • Złóż zamówienie.
  • Wybierz sposób dostawy oraz formę płatności.
  • Jeśli wszystkie informacje w podsumowaniu Twojego zamówienia są zgodne potwierdź złożenie zamówienia.
  • Otrzymasz e-mail potwierdzający Twoje zamówienie.

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia - możesz je anulować kontaktując się z nami przez store@misbhv.com

W przypadku braku płatności do 5 dni roboczych zamówienie zostanie anulowane automatycznie.

 

Co zrobić jeśli po 24 godzinach nadal nie widzę potwierdzenia mojego zamówienia?   

  • Sprawdź folder spam w swojej skrzynce mailowej. Upewnij się, że adres store@misbhv.com nie znajduje się na liście adresów zablokowanych.
  • Jeśli w dalszym ciągu nie widzisz potwierdzenia zamówienia prosimy skontaktuj się z nami przez store@misbhv.com

Gdzie stacjonarnie kupić M I S B H V? 

Adresy sklepów, z którymi współpracujemy znajdziesz tutaj


Płatność

Jakie są dostępne metody płatności?

M I S B H V.pl akceptuje następujące metody płatności: 

  • Karty: Visa, Visa Electron, Mastercard 

    Credit Cards
  • Paypal 

    Paypal_logo
  • PayU 
    PayU  
  • Tradycyjny przelew bankowy

Dlaczego nie mogę dokonać płatności kartą?

Twoja płatność mogła zostać odrzucona z następujących przyczyn:

  • Przekroczona data ważności karty
  • Przekroczony limit transakcji
  • Niepoprawnie wprowadzone dane

Czy moja płatność jest bezpieczna?

Dane na stronie M I S B H V.pl przesyłane są bezpiecznym, szyfrowanym połączeniem SSL. Dodatkowo przy płatnościach kartą kredytową lub debetową należy podać kod CVV (Card Verification Value), stosowany jako zabezpieczenie w elektronicznych transakcjach handlowych.


Dostawa  

W jakim czasie doręczycie moje zamówienie?

Czas dostawy wynosi 3 dni robocze od momentu odnotowania wpłaty. 

Jaki jest koszt dostawy?

Dla zamówień poniżej 200zł koszt dostawy to 10zł; przy zamówieniach powyżej 200zł wysyłamy za darmo.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?  

Status zamówienia widoczny jest po zalogowaniu na Twoje konto oraz za pośrednictwem funkcji Follow Your Order w sekcji Customer Care na naszej stronie. Otrzymasz również maila z numerem śledzenia UPS kiedy przesyłka zostanie zlecona do realizacji. 

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia? 

Processing – zamówienie oczekuje na akceptację. 

Complete – otrzymaliśmy płatność a Twoja przesyłka jest już w drodze :)

Co zrobić jeśli moje zamówienie do mnie nie dotarło? 

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało dostarczone:

  • Sprawdź status zamówienia logując się na swoje konto lub za pomocą funkcji Follow Your Order
  • Sprawdź czy adres dostawy został wprowadzony poprawnie
  • W przypadku kiedy przegapiłeś dostawę, skontaktuj się z UPS Polska
  • W przypadku zaginięcia przesyłki, skontaktuj się z nami przez store@misbhv.com podając w tytule numer zamówienia - zrobimy wszystko aby pomóc Ci je odnaleźć

Zwroty 

W jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?

Zakupiony towar możesz zwrócić do 14 dni od daty dostawy zamówienia.
  • Upewnij się, że zwracany towar nie nosi żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń a takżę zawiera oryginalne metki oraz opakowanie 
  • Wypełnij formularz zwrotu i umieść go w paczce. W przypadku braku formularza procedura zwrotu może znacznie się wydłużyć.

Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych po upływie wyznaczonego terminu oraz artykułów, których stan wskazuje na zużycie lub zniszczenie. 

 

Gwarantujemy zwrot całej kwoty dokładnie tę samą metodą, która została wybrana do złożenia zamówienia. W przypadku zwrotu towaru koszt wysyłki leży po stronie klienta. 

Adres do wysyłki zwrotów:

M I S B H V 

Gromadzka 46B

30-714 Kraków 

Kiedy otrzymam zwrot należności? 

Zwroty realizujemy do 3 dni od daty ich otrzymania.

Czy mogę dokonać wymiany? 

M I S B H V.pl nie oferuje opcji wymiany towaru.  

Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

W M I S B H V staramy się, aby każdy nasz produkt trafił do Ciebie w stanie idealnym. Jeśli jednak otrzymasz produkt wadliwy lub inny od zamówionego skontaktuj się mailowo z naszym Działem Obsługi Klienta przez store@misbhv.com. Zrobimy wszystko aby Ci pomóc.

 


Pre-orders 

Co oznacza status „Pre-order” i jak działa?

Jeśli przy produkcie znajdziesz hasło „Pre-order” oznacza to, że istnieje możliwość zakupu rzeczy przed terminem jego pojawia się na stronie. W przypadku zakupów w trybie "Pre-Order" podajemy termin realizacji zamówienia. 


Newsletter 

Jakie są korzyści z otrzymywania newslettera? 

  • Priorytetowo przed innymi klientami dowiadujesz się o nowych produktach w sprzedaży oraz projektach specjalnych
  • Jesteś na bieżąco z wyprzedażami oraz specjalnymi ofertami zarezerwowanymi tylko dla zarejestrowanych klientów

Jak mogę zapisać się do newslettera? 

Do newslettera możesz zapisać się przez footer z poziomu każdej podstrony wpisując adres mailowy oraz wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Drugim sposobem jest utworzenie konta w sklepie M I S B H V.pl. 

W jaki sposób mogę zrezygnować z newslettera?

Deaktywacji możesz dokonać klikając w link unsubscribe, znajdujący się w dolnym rogu newslettera.


Moje Konto

Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?

W sklepie internetowym M I S B H V.pl możesz robić zakupy bez konieczności zakładania konta. 

Nie mogę zalogować się na moje konto - co zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link Zapomniałem hasła i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Mailowo otrzymasz link do jego zmiany.

Jak mogę usunąć moje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami przez store@misbhv.com