MISBHV
  • 1. Gdzie znajduje się szczegółowy regulamin sklepu?

    Szczegółowy regulamin znajduję się tu

  • 2. Gdzie mogę kupić ubrania MISBEHAVE?

    Nasze rzeczy można kupić głównie przez Internet, na naszej stronie w zakładce KOBIETA/MĘŻCZYZNA
    Oraz w sklepach stacjonarnych, których adresy podane są w zakładce SKLEPY na naszej stronie.

  • 3. Ile mam czasu na wpłatę?

    Na wpłatę czekamy 3 dni robocze.

  • 4. Co dzieje się z moim zamówieniem, kiedy nie wpłacę?

    Zostaje ono anulowane a zakupiona rzecz trafia do sklepu internetowego.

  • 5. Ile czeka się na przesyłkę?

    Przesyłki wysyłamy kurierem. Czas dostawy wynosi do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia.

  • 6. Jaki jest koszt przesyłki?

    Przy zamówieniach poniżej 200 zł koszt wysyłki to 10 zł. Przy zamówieniach powyżej 200 zł to my płacimy za wysyłkę.

  • 7. Złożyłem w jednym terminie zamówienia na dwie różne rzeczy, czy można to połączyć w jedną paczkę, czy muszę za wysyłkę płacić dwa razy?

    Można, jeśli wpłata pojawi się w jednym terminie, w takiej sytuacji proszę napisać na mail store@misbhv.com z prośba o połączenie w całość....< Tu podaj numery zamówień, imię oraz nazwisko.

  • 8. Zrobiłem/łam dwa razy zamówienie na tą samą rzeczy, co zrobić?

    Napisz na store@misbhv.com i poproś o anulowanie tego, za które nie będzie wpłaty, w wiadomości podaj koniecznie numer zamówienia i nazwisko.

  • 9. Co oznacza, jeśli przy danej rzeczy znajduje się hasło „Pre-order”

    Jeśli przy jakiejś rzeczy pojawia się „pre-order” oznacza to, że zbieramy zamówienia przed pojawieniem się danej rzeczy na stronie, być może jest to seria limitowana. Zawsze wtedy podany jest termin realizacji zamówienia. Zwykle jest on wtedy dłuższy niż 5 dni roboczych.

  • 10. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?

    Nie. Można produkt kupić bez konieczności zakładania konta.

  • 11. Czy dostanę paragon za zakupioną rzecz?

    Tak, znajduje się on w opakowaniu.

  • 12. W jakim celu mam podawać swój numer telefonu?

    Numer telefonu konieczny jest dla kuriera, żeby mógł skontaktować się w sprawie wysyłki.

  • 13. Zamówiłam/łem rzecz a nie dostałam żadnego powiadomienia, dlaczego?

    Jeśli zamówienie zrobione jest poprawnie, po złożeniu go otrzymasz mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia.

  • 14. Z kim kontaktować się w sprawie mojego zamówienia?

    Jeśli wszystko przebiegło bezproblemowo: zamówienie, powiadomienie, przelew, należy czekać na paczkę 5 dni roboczych, w razie problemu wątpliwości proszę pisać na adres store@misbhv.com podając w temacie swój numer zamówienia.

  • 15. Co oznaczają statusy zamówienia Processing/ Complete

    Status ’processing’ to oczekiwanie na zatwierdzenie realizacji zamówienia.
    Kiedy pojawia się wpłata, zmieniamy status na ‘complete’ a paczka zostaje przygotowana do wysyłki.

  • 16. Co mam zrobić, jeśli chce się dowiedzieć, co dzieje się z moim zamówieniem?

    Jeśli otrzymałeś /łaś numer zamówienia, po dokonaniu przelewu, czekaj na przesyłkę do 5 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Pamiętaj, że w weekend przelewy nie dochodzą.

  • 17. Czy kurier dostarcza również w weekendy?

    Nie.

  • 18. Czy pojawią się w sklepie rzeczy, które są „out of stock”

    Część rzeczy, które są out of stock być może wróci na stronę, o wszystkim informujemy na stronie Facebook, szukajcie nas wpisując MISBEHAVE MISBHV w wyszukiwarce.

  • 19. Jak można się skontaktować z MISBEHAVE?

    W sprawach SKLEP/ZAMÓWIENIA/PŁATNOŚCI: store@misbhv.com

    PRASA/BIZNES/WSPÓŁPRACA/PROMOCJA/KOLABORACJA business@misbhv.com